Marvel vs. Capcom: Infinite - Spencer Gottfried Costume
Gottfried Groeder brugte stjålen information til at bygge sin egen bioniske arm, hvilket ved flere lejligheder gjorde ham til en torn i øjet på Spencer. Hvis Spencer havde taget Gottfrieds kostume på, ville det se sådan her ud!