Marvel vs. Capcom: Infinite - Captain Marvel Warbird Costume
Inden hun blev til Captain Marvel, reddede Carol Danvers dagen som den højtflyvende Warbird. Men selv dengang var hendes signaturskærf en del af hendes udseende!