Marie Rose Karakter + Debut Outfitsæt
Indeholder karakteren Marie Rose til DOA5LR: Core Fighters, sammen med Julemandens Hjælper-, Skoleuniform-, Gym-time-, Cheerleader- og Sygeplejerske-outfits. *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger disse outfits.