Marder 2-pakke
Denne pakke indeholder en version af Marder 2 Tier 8 Premium Armored Fighting Vehicle. Med sine 44 tons er den en af de tungeste og kraftigste AFV’er i verden. Modsat mange andre AFV’er i sin Tier, så er den ikke udstyret med guidede missiler, men har i stedet en ekstremt kraftfuld 50 mm autokanon. Den har også en særlig sort camouflage.