Macrotis: A Mother's Journey
Hjælp Bilby med at finde sine børn i et nuttet undergrundseventyr! Macrotis er historien om en mors ubarmhjertige eftersøgning af sine forsvundne børn. En følelsesladet fortælling, berettet gennem et rigt 2,5D platformspil med tanke-provokerende gåder. Kravl, hop og big dig vej gennem smukke, men farlige omgivelser, undgå fælder og brug vands fysik til din fordel. Som eftersøgningen skrider frem, får du flere naturlige og overnaturlige evner der hjælper dig videre på din vej. Vil du hjælpe Mor Bilby redde sin familie?