Lydden Hill, UK (Rallycross Track)
Lydden Hill, der ligger i Kent i England, er fødestedet for rallycross. Den første rallycross-begivenhed blev afholdt i 1967, hvor Vic Elford tog sejren i en Porsche 911. I dag er Lydden Hill traditionen tro vært for to runder af British Rallycross Championship, samt den engelske runde af GRC Rallycross Europe.