Lovers in a Dangerous Spacetime
LOVERS IN A DANGEROUS SPACETIME er et hektisk actionspil med masser af udfordringer for 1 til 4 spillere. Find rundt mellem kontrolpultene på jeres slagskib, og tag kontrol over pansertårne, laserkanoner, forsvarsskjolde og torpedoer. Kun ved at samarbejde kan I overvinde de kærlighedsbekæmpende kræfter, redde kidnappede rumkaniner og undgå at lide en smertefuld død. Det dybe rum er et farligt sted, men du er ikke ene om at bekæmpe de onde magter! ET SAMARBEJDSBETONET GAMEPLAY 2 til 4 spillere (eller 1 spiller og en trofast AI) skal samarbejde om at styre slagskibets kontrolpulte og skiftes til at betjene de mange våben, forsvarsskjolde og motorer. Begge spillere spiller en vigtig rolle og har stor betydning for slagets gang. OPGRADÉRBARE SLAGSKIBE Find og kombinér mægtige rumædelsten for at opgradere jeres slagskibs udstyr og våben. Ædelstenene har forskellige effekter og giver jer mulighed for at vælge de rigtige objekter til hver situation. NEM KONTROL OG UDFORDRENDE EGENSKABER Det er ingen sag at styre slagskibet, så alle kan hurtigt hoppe om bord, men at få begge spillere til at samarbejde som en velsmurt maskine og bekæmpe de ondsindede robotter og konstellationer – se det er straks en anden snak. NYE OPLEVELSER HVER GANG Niveauernes vilkårligt udvalgte layouts betyder, at begge spillere hver gang får mulighed for at udforske nye områder.