Lovecraft's Untold Stories
Lovecraft's Untold Stories er et actionspækket roguelitespil med RPG-elementer. Du udforsker tilfældigt genererede niveauer baseret på H.P. Lovecrafts historier, bekæmper kultfanatikere og alle mulige slags monstre fra myten, forbedrer dine våben og dit udstyr, løser opgaver og udfordringer, og leder efter spor og viden for at besejre De Ældre og De Ydre Guder. * Kæmp mod hundredvis af monstre fra Cthulhu-myten i dette actionspækkede roguelitespil * Udforsk Lovecrafts historier: Hver figur har en storyline, der udspiller sig over tilfældigt genererede niveauer og på steder som hospitalet, junglen eller Innsmouth for at nævne nogle få * Mød De Ældre: Cthulhu, Nyarlathotep, Dagon, Shub-Niggurath og Azathoth * Lær om myten for at bekæmpe dens guder: For at kunne bekæmpe De Ældre skal du vide noget om dem, da du ellers vil blive drevet til vanvid alene af deres tilstedeværelse * Vanvid i vente: På dine eventyr skal du træffe beslutninger, og et forkert valg kan få alvorlige konsekvenser for din tilregnelighed. Hvis du mister forstanden, begår du selvmord * Vælg din helt: 5 forskellige figurer, en detektiv, en tyv, en professor, en heks og en ond ånd, hver med sin egen kampstil og -evner * Indsaml våben, genstande og artefakter. Hver figur har et sæt våben og genstande, og der er hundredvis af andre genstande, som du kan finde og tage i brug!