Lost Judgement – Kaito Files-historieudvidelsen
Spil som muskelmanden for Yagami Detective Agency, Masaharu Kaito, og prøv kræfter med en ny sag, der skal få styr på de løse ender fra hans fortid i The Kaito Files. Kaito medbringer sine egne Primal Focus-detektivteknikker og to grusomme kampstile for at udfordre sine fjender og løse sagen med sin kendetegnende Kaito-stil. Efter begivenhederne i Lost Judgment tager Kaito hul på en indbringende sag, mens Yagami er udenbys, der uventet fører ham på sporet af sin gamle flamme, Mikiko. Undervejs møder Kaito en teenager, der påstår at være deres søn, og de slår sig sammen for at opdage sandheden bag Mikikos forsvinden. Nu står Kaito ved en skillevej mellem fortid og nutid, mens han kæmper mod et syndikat, der har tilknytning til Kamurochos kriminelle underverden. Men hvorfor slog Kaito og Mikiko op, og hvad har dette mørke broderskab med hende at gøre? Hans version af historien: Udfordr helt nye bosser med Kaitos unikke kampstile, gennemsøg Kamurocho efter nye samlerobjekter, og dyk ned i Kaitos fortid i denne omfattende dramaudvidelse, der spænder over fire kapitler. Gadens vilddyr: Kaito er fræk, frygtløs og altid bombastisk, og han er pålidelig i enhver kamp, afpresning eller jagt. Bliv til et vilddyr med Kaitos aggressive Bruiser-kampstil, eller gå i defensiven med hans Tank-kampstil, så du matcher din fjende i enhver situation. Følg din indskydelse: Der er ikke brug for Yagamis smarte gadgets her. Kaito har sin egen sansebaserede detektivstil. Gør brug af Kaitos Primal Focus for at finde spor, identificere mistænkte og løse sagen med hans instinkter. *Inkluderet i Lost Judgment Digital Ultimate Edition. Sørg for ikke at købe flere eksemplarer.