Lost Grimoires 2: Shard of Mystery
Kort før sin kroning forsvinder den unge prins Fern sammen med en mystisk pige. Hans kongelige oppasser og lærerinde får til opgave at finde ham og føre ham hjem. Oppasseren udnytter hele sin viden om alkymi for at redde prinsen fra den truende skæbne. Vil det lykkes for hende? Kongerigets fremtid er i dine hænder!