Lornsword Winter Chronicle
Lornsword Winter Chronicle er et historiebaseret, actionfyldt strategispil. Du spiller som Corun Lan Ka, og Winter Chronicle opleves gennem dine øjne. En Lornknights øjne, der tjener Imperiet ... og er dømt til at se meget mere end det. Styr din helt direkte: Kæmp, anfør, udforsk, erobr, hidkald. Udfør dine taktikker øjeblikkeligt. Opstil din hær over tid: Administrer guld, mad, kampfronter, enhedstyper, bygningsopgraderinger. Vælg, hvilke kampe du vil føre som de næste, og hvilken grad af udfordring du søger. Du kan invitere en ven med når som helst i en kamp, ingen grund til at genstarte spillet eller sætte det på pause. Du vil dele skærmplads, ressourcer og hidkaldelser med din ven. Oplev strategi på en ny måde, da Lornsword Winter Chronicle er et RTS designet fra bunden og spilles bedst med en controller.