Lonely Mountains: Downhill - Riley's Return
Rid ind i ukendte omgivelser, og find den glemte vej til Mount Riley i dette gratis DLC. Vis dit værd i de nye udfordringer for at låse op for det helt nye jordelement-tilpasningssæt. Riley’s Return sender dig ud på et sandt eventyr i Lonely Mountains.