Little Witch in the Woods (Game Preview)
Dette spil er et igangværende arbejde. Det bliver muligvis eller muligvis ikke ændret over tid, eller det udgives som et endeligt produkt. Køb kun, hvis du er tilfreds med det ufærdige spils nuværende tilstand. "Leg en lille heks hverdag som lærling" I 'LUCEREIN ORTU' lever hekse sammen. De byggede 'Heksehus' i forskellige områder og har sendt deres hekselærling dertil. Hekselærlingen skal gå til et af 'Heksens huse' og hjælpe den nærliggende landsby og landsbybeboere. Hvis du gennemfører din læretid med succes, kan du blive en formel heks. Bliv Ellie Lærlingsheksen og oplev hendes daglige liv! "Oplev forskellige historier" Bliv hovedpersonen, Ellie, og fortsæt med historien, så du kan gennemføre din læretid med succes. Øv den lære, du lærte på Hekseskolen, hjælp mennesker og gør verden til et bedre sted. Bliv venner med de charmerende karakterer i landsbyen, og lyt til den indre historie, de bærer. Hvis du kan være deres bedste ven, hører du måske deres hemmelighed. "Nyd udforskning og hekseri" Saml og bearbejd materialer for at skabe eliksirer! Eliksirerne er nyttige til at løse problemer. Udforsk en mystisk fantasiverden. Du kan finde unikke områder, og du kan møde søde væsner der. Interager med forskellige væsner og udfyld oplysningerne i heksens bog! Find et skjult sted! Du kan få specielle varer eller finde genveje der. "Hav en afslappet hverdag" Chat med nye venner og find ud af deres smag. Giver du dem en gave, der falder i deres smag, vil du hurtigere kunne komme tættere på dine venner. Heksen og katten er uadskillelige partnerskaber historisk set. Kommuniker med katte, der bor forskellige steder. Hver deres personlighed vil være lige så forskellig som udseendet. Hvis du har et skæbnesvangert møde med en kat, vil katten måske tilbringe hver dag med dig. Nogle gange kan du fiske og nyde freden. En afslappende hvile vil give dig energi til at tage på et kraftigt eventyr næste dag."