Little Nightmares The Hideaway DLC
Runaway Kid vågner op i maskinrummmet i The Maw, et mørkt og snavset sted beboet af Nomes. Kun ved at finde og redde disse mærkelige væsner kan Kid finde vej ud af The Maw; men hvor kommer alle disse Nomes fra? Hvilke hemmeligheder gemmer deres rede på?