Lionheart-pakke
Courage Armor – der er smedet af en mesterlig smed og udsmykket med arrige løvehoveder, der er et symbol på mod. Scream – denne mægtige hammer er et af de få menneskeskabte våben, der kan udstyres med magiske runer, som gør den endnu stærkere. Lion’s Head – der er designet til elitesoldaterne i Nanheim Guard, som var berømte for deres mod i kamp. Med dette skjold kunne de skabe uigennemtrængelige formationer. De stærkeste krigere kan beskytte sig mod de dødelige angreb fra Rhogar Lords.