Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii Deluxe Edition-opgradering
Udvidelse til Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii, som lader dig opgradere Standard Edition til Deluxe Edition, der indeholder: ■ BESÆTNINGSPAKKE MED LEGENDARISKE PIRATER - Stærkeste piratbesætning-sæt - Entusiastiske hjælpere-sæt ■ LEGENDARISKE DRAGTER-PAKKE - Særlige dragter til legendariske figurer-sæt - Særlig T-shirt-sæt ■ TILPASNINGSPAKKE TIL SKIB - Særligt Kazuma Kiryu-tilpasningssæt til skib - Særligt Ichiban Kasuga-tilpasningssæt til skib - Særligt Daigo Dojima-tilpasningssæt til skib - Særligt RGG Studio-tilpasningssæt til skib ■ EKSTRA KARAOKE- & CD-PAKKE - Ekstra karaoke-sang - CD-samling *Du skal eje et eksemplar af Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii for at kunne bruge dette indhold. Opdatér spillet ved at downloade seneste patch og opdatere før brug. *Bemærk, at det ekstra indhold, der er inkluderet i denne pakke, også sælges i separate sæt eller udgaver. *Besætningspakken med legendariske pirater bliver tilgængelig efter, at hovedfigurens piratskib opgraderes i kapitel 2 i grundspillet. *Legendariske dragter-pakken bliver tilgængelig efter, at evnen til at skifte dragter bliver låst op i kapitel 2 i grundspillet. *Tilpasningspakken til skib bliver tilgængelig efter, at hovedfigurens piratskib bliver opgraderet i kapitel 2 i grundspillet. *Den ekstra karaoke- og cd-pakke bliver tilgængelig, når du har fået adgang til en smartphone i kapitel 1 i grundspillet. *Indholdet af pakkerne med legendariske pirater, legendariske dragter, særlige tilpasningssæt til skib og ekstra karaoke og BGM tæller ikke med som præstationer i spillet.