SEGARollespil
[Deluxe Edition-indhold] - Like a Dragon: Infinite Wealth-spil - Master Vacation Bundle STORSLÅET FØLELSESLADET DRAMA To helte, der blevet ført sammen af skæbnen – eller måske noget mere uhyggeligt? Ichiban Kasuga, en mand med en uvægerlig drivkraft, der har kæmpet sig op af samfundets rangstige, og Kazuma Kiryu, en knækket mand, hvis liv lakker mod enden. BEDSTE RPG-ACTION Oplev enestående kampe med dynamiske, tempofyldte RPG-kampsekvenser, hvor slagmarken bliver dit våben, og alt er tilladt. Tilpas din gruppes færdigheder til situationen med besynderlige jobs og tilpasninger for strategisk at nedkæmpe fjender med overdrevne manøvrer. UENDELIGT EVENTYR Lev livet i Japan, og udforsk alt, hvad Hawaii har at byde på i et eventyr så stort, at det spænder over Stillehavet. Uforglemmelige øjeblikke venter på hvert trin af rejsen med en unik blanding af opgaver og aktiviteter, du kan nyde som du vil.