Lightning: Requiem of the Goddess
Dette hentbare indhold indeholder spoilere til FINAL FANTASY XIII-2. Man bør gennemføre kernespillet, før man spiller denne episode.Vær klar til en ny episode i Valhalla! Færdiggør Lightnings spændende historie under bestemte forhold for at låse den barske kriger iklædt en guddommelig rustning op som medlem af gruppen!For at få adgang til dette indhold, åbn Historia Crux'en (tilgængelig fra kapitel 2 og senere) og vælg "Valhalla -??? AF-".