Life is Strange: Wavelengths
Spil som Steph Gingrich, året før Alex kom til Haven Springs, i en eksklusiv separat historie, der foregår i den ikoniske Rocky Mountain Record Traders-butik og på radiostationen KRCT. Du skal spille musik, være vært på et radioprogram og fastlægge din fremtid. Træd i Stephs sko som den helt nye radiovært på KRCT: Havens bedste – og eneste – radiostation. Du vil gennem fire årstider finde ud af mere om Stephs fortid og forhold, alt imens hun sætter sit præg på musikforretningen, afdækker dens hemmeligheder – og fastlægger sin skæbne. DIREKTE Du er dj'en og skal vælge musik til playlisten, improvisere dig gennem lokale reklamer og hjælpe Steph med at komponere sin egen originale sang. KAST TERNINGEN Du skal give den D20-gas med rådene til folk, der ringer ind med problemer, både alvorlige og trivielle, være GM på en brætspilsaften og genetablere kontakten med en gammel ven. PRIDE I EN LILLE BY Du skal swipe til venstre eller højre på matchene på Stephs datingapp og lytte til hende, når hun fortæller om tidligere tiders indflydelsesrige Pride-optog. SIT EGET VÆRELSE Oplev musikbutikken ændre sig efter årstiderne, efterhånden som Steph sætter sit personlig præg på den, og opdag dens skjulte historie og overraskende rum undervejs. HELT NYT SOUNDTRACK Hits fra Girl in Red, Alt-J, Portugal, The Man, Foals, Hayley Kiyoko, Maribou State og mange andre slår tonen an for Stephs rejse – alle sange rammer lige i hjertet. Du skal have grundspillet Life is Strange: True Colors for at kunne spille med dette indhold. Bonushistorien "Wavelengths" udkommer efter Life is Strange: True Colors.