Life is Strange: True Colors – Life is Strange Hero Outfit-pakke
Nu kan Alex få et nyt look ved hjælp af 4 nye dragter, som er inspireret af tidligere hovedpersoner i Life is Strange. Pakken indeholder tøj inspireret af Chloes Misfit Skull-, Seans Wolf Squad-, Daniels Space Mission- og Max’ Jane Doe-dragt. Med Life is Strange Hero Outfit-pakken får du én valgfri dragt til garderoben i hvert af de fire første kapitler. KAPITEL 1 – MISFIT SKULL Slip din indre punker løs med denne dragt, som er inspireret af Chloes ikoniske påklædning fra Life is Strange. KAPITEL 2 – WOLF SQUAD Hyl mod månen med denne sweater, som efterligner Seans karakterfulde hættetrøje fra Life is Strange 2. KAPITEL 3 – SPACE MISSION Fyr den af med den elegante trøje, som inkorporerer Daniels uforglemmelige raket fra Life is Strange 2. KAPITEL 4 – JANE DOE Sørg for, at din påklædning er knivskarp, når du skal opklare forbrydelser, med denne T-shirt med Max' klassiske Jane Doe-design fra Life is Strange Du skal have grundspillet Life is Strange: True Colors for at kunne spille med dette indhold. Life is Strange Hero Outfit-pakken udkommer samtidig med grundspillet.