Life is Strange: True Colors – Alex Outfit-pakke
Nu kan du udvide garderoben med fire eksklusive og unikt udformede dragter til Alex. De hylder Valkyrie, den rasende pelskugle i form af en kat, som hører til i musikbutikken, plus de andre katte i Haven Springs. Med Alex Outfit-pakken får du én valgfri dragt til garderoben i hvert af de fire første kapitler. KAPITEL 1 – CURIOSITY IN RED Få et glimt af en sort kat, som titter ud fra Alex' sorte cowboyjakke. KAPITEL 2 – HIT THE DECKS Denne grå kat får alle poterne på dansegulvet med et uforglemmeligt remix. KAPITEL 3 – HISS-STORY REPEATING Nu kan du fejre Valkyries "charmerende" personlighed med denne trøje med tryk over det hele. KAPITEL 4 – PURPLE POCKET Føler du, at heldet er med dig? Øg din charme med noget lilla og et strejf af kat. Du skal have grundspillet Life is Strange: True Colors for at kunne spille med dette indhold. Alex Outfit-pakken kan forudbestilles, når grundspillet udkommer. Dette forudbestillingsindhold kan købes efter udgivelsen af Life is Strange: True Colors.