Life is Strange Double Exposure – kapitel 1-2
Forudbestil Ultimate Edition for at spille kapitel 1 og 2 to uger før udgivelsen! Forudbestillingsbonus – tidlig lancering: Kapitel 1 og 2 kan downloades to uger, før udgivelsen af det komplette spil. Gemte spil i tidlig lancering kan bruges i det komplette spil, så hvis du har fuldført kapitel 1 og 2, kan du begynde med at spille kapitel 3, så snart det komplette spil er udkommet og downloadet.