Life is Strange: Before the Storm Deluxe Edition
Deluxe Edition indeholder: - Hovedspillet (episode 1-3) - Bonusepisode: ‘Farewell’ - spil én sidste gang som en ung Max Caulfield i en særlig bonusepisode ... - Eksklusiv ny Mixtape-tilstand – Sammensæt din egen spilleliste fra Life is Stranges licenserede soundtrack, og lyt til den, mens du ser en filmscene fra spillet. - Eksklusiv kostumepakke - Skift udseende på Chloe med tre nye komplette kostumer. Indeholder Punk Doe, Hawt Dawg Man og Illuminati-kostumer. Life is Strange: Before the Storm handler om den 16-årige rebel Chloe Price, der danner et umage venskab med Rachel Amber, som er en smuk og populær pige, der er forudbestemt til succes. Da en familiehemmelighed vender op og ned på Rachels verden, giver deres nyfundne alliance dem styrke til at overvinde deres dæmoner.