Life is Strange 2 - Episode 2-5-pakke
De to brødre fortsætter deres rejse ad landevejen, mens det bliver vinter, og de må kæmpe mod kulden. Da Daniel bliver syg, stiger Seans bekymring for sin lillebror, og han beslutter, at de begge må begive sig af sted til deres fjerne bedstefars hus for at søge ly og komme til kræfter. Under opholdet møder de Chris, naboens dreng og på samme alder som Daniel, som tror, han er en superhelt ved navn Captain Spirit. Da Daniel og Chris begynder at blive venner, insisterer Sean på, at Daniel overholder et sæt regler omkring sin evne. Vil Daniel holde sin evne skjult eller overtræde reglerne, hvis det bliver nødvendigt? Bemærkninger - Du skal have episode 1 for at kunne spille episode 2-5-pakken og episode 2-5. - Episode 2-5 kan også købes enkeltvis.