Letters
Letters giver gold til at købe ting som weapons, portable items, og pyroxene til at skabe ædelstene (creating gems). Når du vælger "New Game" og spiller dig igennem historien, får du letters leveret på inns. Letters, der giver pyroxene, bliver først leveret, når du når det punkt i spillet, hvor det bliver muligt at skabe ædelstene (creating gems). Bemærk: Vær opmærksom på, at dette indhold kan blive tilgængelig for køb eller gratis på et senere tidspunkt. - Hvis en tilføjelse er færdiginstalleret, mens spillet kører, bliver den tilgængelig, når du vender tilbage til titelskærmen.