Leisure Suit Larry - Wet Dreams Saga Bundle
Dav, de damer, jeg er tilbage og på farten! I mit nye eventyr, Leisure Suit Larry - Wet Dreams Don't Dry, springer jeg - af uransagelige veje og årsager - fra slut-80'erne og fluks ind i det 21. århundrede og wauw, hvor har verden forandret sig! Mit 80'er-syn på verden og kvinder kolliderer måske nok med moderne tider med samme saft og kraft som en lækker blondines gyngende babser på en løbetur langs stranden, men jeg er nu alligevel klar til at date den moderne verden! Mine damer, det er tid til at blive våde igen! Jeg er ikke færdig endnu og drømmer stadig om dig i Leisure Suit Larry – Wet Dreams Dry Twice. Jeg forlod New Lost Wages, landede i Cancum, og havde forberedt mig på at blive gift med min eneste ene, Faith. Men uforudsete begivenheder gjorde en ende på vores planer, og vi er blevet adskilt igen! Hun er et sted i den berømte, solrige og enorme øgruppe Kalau'a, og jeg må bare finde hende. Hjælp mig – hvis jeg ikke finder hende snart, tror jeg, at jeg sprænger!