Opdag din indre ninja med det helt nye LEGO NINJAGO Movie Video Game! Spil som dine yndlingsninjaer, Lloyd, Jay, Kai, Cole, Zane, Nya og Master Wu, når de forsvarer deres hjemø Ninjago mod den onde Lord Garmadon og hans hær af hajer. Lær ninja-spændstigheds-kunsten med vægløbning, højdespringning og nedkæmpning af Ninjagos fjender for at stige i graderne og forbedre ninjaens kampfærdigheder. Kun i LEGO NINJAGO Movie Video Game oplever du filmen igennem otte actionfyldte scenarier hver med sin egen unikke udfordringsdojo. Og med kampkort kan du spille mod venner og familie i konkurrencer med op til fire spillere!