Toogtyve år efter begivenhederne i Jurassic Park, er John Hammonds drøm bliver en realitet. Få adgang til nye køretøjer som Jurassic indsatsenhed og udforsk Jurassic World mens du spiller som turister, medarbejdere, indsatsledere og får deres unikke perspektiv. Du kan også skabe et nyt look til Owen Grady.