Layers of Fear + >observer_ Bundle
Layers of Fear + >observer_ Bundle inkluderer to prisbelønnede horror-titler fra Bloober Team. I Layers of Fear: Masterpiece Edition lukkes du ind i en tosset kunstners dybeste sind og i hans evigt forandrende palæ, hvor du skal forsøge at skabe dit livs mesterværk. Senere, i DLC, vender du tilbage til huset som kunstnerens datter, der går i sine egne fodspor i forsøget på at forstå sin fars motivationer. Spil som The Observer, nervepolitiets nye frontkæmper i Polen i 2084. Hack dig ind i en forrykt persons sind i forsøget på at komme din fremmedgjorte søn til undsætning i denne retro-cyberpunkede verden fyldt med vanvittige fortællinger og en dragende fremtidig virkelighed.