Late Stage Illmatic Outfit for Dice
Da Dice Blev fanget af Shine City Police i Sewage Facility, var han tvunget til at flygte gennem kloakrørene. Men Sewage Facility behandler ikke kan almindeligt spildevand. Det er fuldt af sjældne giftstoffer og eksperimentielle bakteriekulturer, og Dice mistede hurtigt bevidstheden. Der gik nogen tid, og ved et rent lykketræf opfangede Latch hans livløse krop på sin Robo-Subs sonar. Dice vågnede på sit sygepleje hos Latch og forbandt sin egen sygdomsramte hud og flygtede i hast ud i mørket, som var han besat af et primalinstinkt. Han blev kort efter set ødelægge sin gamle rival Doombox i en kamp.