Lara Croft and the Temple of Osiris og Sæsonpaspakke
På Laras seneste eventyr må hun slå sig sammen med sin rival, Carter Bell, og med de fængslede guder Horus og Isis for at besejre den onde gud Set. I en co-op-spildel for fire spillere skal spillerne sammen udforske templet og besejre horder af fjender fra den egyptiske underverden. Få mest muligt ud af oplevelsen med Lara Croft med Sæsonpasset, som indeholder pakkerne Icy Death og Twisted Gears.