Land It!
Prøv rollen som flyleder og styr flyene til at lande sikkert! Kan du lande flyene, uden at de styrter? Kan du gøre det lige så godt som de mennesker, der styrer løbet, når du flyver? ;) Dette er din chance for at være en stjerne og tage styringen af luftrum, som det hele tiden bliver mere udfordrende at styre fly i! Spænd sikkerhedsbæltet, når det bliver hedt og flere og flere fly ankommer, som alle stoler på, at du styrer dem. Kan du på sikker vis navigere i de 27 individuelle baner? Hvor langt kan du komme på de 3 uendelige baner?