KYURINAGA'S REVENGE
Kyurinaga hævn er en 2D - baseret spil med masser af platformspil , action og puslespil . Battle sammen med vores to helte : Den samurai Kaoru Tamanegi og Street Fighter Broccoli Joe over hele feudale Japan i deres nye eventyr ! Kaoru eksplosive fælder. Du kan skifte mellem tegn på noget tidspunkt , men huske på , at selv om du er en ensom ulv , vil du stadig nødt til at kombinere begge helte for at overvinde alle fjender og gåder , der Kyurinaga kommer til at kaste på dig. Eller du kan også partner op med en ven og bringe shogunatet ned i vores co-op mode .