Kunoichi Dizzy - Awesomenauts Assemble! Kostume
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruge dette indhold, hvis du ikke også ejer "Dizzy"-indholdet. Du SKAL eje Dizzy-indholdet for at kunne bruge dette kostume i Awesomenauts Assemble! Dette indhold vil låse op for et kostume til Dizzy i Awesomenauts Assemble! Dette premiumkostume kommer med et helt nyt, fuldt tilpasset stemmesæt.