Kung Fu Panda
Slip din indre SEJHED løs med DreamWorks Kung Fu Panda-DLC! Bliv kung-fu-mester sammen med Po og De fantastiske fem på Jadepaladset. Spark, slå og skadusj dig vej gennem dette eventyrkort fyldt med actionfyldte kampe, episke opgør fra filmene og en multiplayer-tilstand til pand-tastisk sjov!