Krieger β Early Unlock Ticket
Krieger β, der overvælder fjenden med energiprojektiler og kraftige lasere, er ude nu! Få et forspring med en Early Unlock Ticket! Indeholder følgende: - Krieger β Early Unlock Ticket Exosuits, der kan fås med Early Unlock Tickets, kan også låses op i spillet ved at opfylde de nødvendige betingelser. Bemærk venligst, at de også kan købes, selvom du allerede har modtaget dem. Bemærk: Genstandene i dette sæt kan også købes separat individuelt eller som del af andre sæt. Pas på, at du ikke kommer til at købe noget to gange. Ekstra indhold kan bruges ved at gå fra titelskærmen til spillets hjemmeskærm. Bemærk: Dette DLC kan kun spilles på den Microsoft-konto, der købte det. Selvom du er administrator for en familiegruppe, får dine familiemedlemmers konto det ikke.