Kort: Ravnen er nede
En styrtet kongeravn kontrollerer de fire hjørner af dette ensomme vejkryds. Kampen foregår i et cirkulært mønster, hvor de, der samarbejder for at rykke fastlåste stillinger, favoriseres.