Kona II: Brume
Kona II: Brume fortsætter historien i den interaktive Kona-fortælling og tilbyder spillere en fængslende, narrativ oplevelse i første person med en helt unik fortællingsmekanik. Udforsk de rustikke omgivelser i en minelandsby på landet i Canada i 1970, og afdæk mysteriet om den bizarre tåge, "The Brume", der har lagt sig over regionen. Det nordlige Québec, 1970. En bizar tåge— "The Brume"— er ved at afkoble en minelandsby på landet fra sin stille virkelighed og påvirker naturens balance. Men hvor kommer den fra? Spil endnu en gang som privatdetektiven Carl Faubert, og dyk ned i Konas surreelle mysterier. Kæmp dig igennem det nordlige Canadas snefyldte landskaber, og opdag, at du ikke er helt alene. Find andre strandede mennesker - både ofre og overlevende fra den nådesløse lavine - og afdæk den skjulte og mørke hemmelighed bag "The Brume".