Kommandokylling-pakke
Få en kommandokyllingedragt (inklusiv 4 udseender) og et kyllingehoved, som er en kosmetiske hovedbeklædning (inklusiv 4 udseender) og gok dig vej til sejren. Passer til de fleste figurer.