KLONOA Phantasy Reverie Series
Klonoa er en siderullende actionspilserie i 3D, hvis første titel blev udgivet i 1997 af Namco. Det finder sted i et univers befolket af en stribe originale figurer, og spillet følger helten Klonoa på sin færd mod at redde verden. I anledning af 25-årsdagen for seriens første titel er det en fornøjelse at kunne præsentere udgivelsen af Klonoa Phantasy Reverie Series, en forbedret titel, der kombinerer både Klonoa: Door to Phantomile og Klonoa 2: Lunatea’s Veil! Spillenes verden og deres gameplayelementer forbliver, som de er, men grafikken er blevet opgraderet. Der er også nye justerbare sværhedsgrader, så spillene bliver mere tilgængelige for førstegangsspillere. Oplev en nostalgisk rejse gennem de gode minder ved at spille dette nye og forbedrede Klonoa. Indeholder: ・Grundspil ・Klonoa-kostumesæt: Moo-kostumesæt Klonoa-kostumesæt: Moo-kostumesæt Dette kostume giver spillere mulighed for at gå klædt som den fjendtlige figur, Moo. *Design, indhold og specifikaioner kan ændres uden varsel. *Kostume-DLC bliver tilføjet til spillet. *Bonusfunktioner kan udkomme separat på en senere dato. *Bonusfunktioner kan udstyres fra Costumes under Options, når de er downloadet.