King's Bounty II
Mørket sænker sig over verdenen i Nostria. Konspirationer, sabotage, og nekromancer-magi er ved at overskygge hele landet. Men måske er en frelser – kongerigets sidste håb – allerede her, for at tage kampen op, og gendanne fred og orden i Nostria! King's Bounty II er den længe ventede efterfølger til den legendariske King's Bounty spilserie, som er en af de mest ikoniske repræsentanter i tur-baseret RPG genren. Dette eftermæle bliver udvidet med en helt ny episk historie, fraktioner, fjender, og nye funktioner, for at skabe en åben og spændende fantasiverden i Antara. Med kongerigerne i uorden, områder der kræver uafhængighed, banditter på vejene, nationer over havet som benægter kongens autoritet over dem, og syge væsner der ligger på lur efter de uopmærksomme, så er der nye, tilfældige helte der dukker op som et sidste håb. De er fast besluttede på at bringe orden til kaos. Spil som en af dem, mens du rekrutterer, udvikler, og kommanderer din personlige hær, på et ikke-lineært eventyr, fyldt med forræderi, ofre, og overlevelse. Kæmp for din egen fremtid, vær smartere end dine fjender i tur-baseret kamp, træf svære beslutninger, og oplev intensiteten fra en af de klassiske sagaer på en ny og spændende måde.