Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning - Fatesworn
"Efter flere årtiers konflikt er den katastrofale krystalkrig endelig overstået og Tuatha-krigsherren Gadlow besejret. Mens folket i den ødelagte region Faelands i Amalur hilser freden velkommen og påbegynder genopbygningen af samfundet, dukker der en ny trussel op i vest ... Hinsides isklædte bjergtopper og ubestigelige klipper ligger bjergområdet Mithros - et ældgammelt Almain-sted som giver håb til nybyggere, flygtninge og krigsveteraner, som er flygtet fra krigens gru. Det er her Telogrus, kaosguden, er dukket op for at gøre krav på sit menneskerige, og han lokker med løftet om frihed fra skæbnens lænker. Kun én har magten til at udfordre gudens vilje, og det er dig, den skæbneløse. Rejs til et helt nyt Amalur fyldt med sneklædte tundraer, dybe grotter og forrædderiske fjender, og besøg landsbyerne i bjergene og den ældgamle by Crownhold, som ligger ved en sø. Lær at mestre ustabile kaoskræfter med en unik, ny kampfærdighed og en ny klasse våben og rustning. Som den berygtede Fatesworn, skal du kæmpe det sidste slag mod Niskaru og deres kaosbrødre, mens kaosgrotter forvandler alle regioner i Kingdoms of Amalur: Reckoning til mulige slagmarker".