Kingdom Two Crowns: Norse Lands
Norse Lands foregår i et område med inspiration fra vikingekulturen omkring år 1000, og den nye, komplette kampagne udvider verdenen i Kingdom Two Crowns med unikke muligheder for at bygge, udforske, forsvare og erobre. I Norse lands kan spillerne se frem til at udnytte asernes særlige kræfter, tag kommandoen over mægtige enheder, bygge våben med inspiration fra vikingerne, løse opgaver og kæmpe mod den nye Greed. Verdenen i det prisvindende Kingdom Two Crowns udvides markant med Norse Lands: Et sjette land skal udforskes, nye kæledyr skal tæmmes, og de mange store og små spilopdateringer skal opleves. De største tilføjelser til dette premium-DLC er: - Nordens herskere: Betving de nordiske gangere, og udnyt de mægtige asers kræfter. Vikingeherskerne giver spillerne mulighed for at bygge, udforske, forsvare og erobre det kolde land på helt nye måder. - Nordens indbyggere: Den kraftfulde Berserker er det bedste eksempel på den nordiske befolknings vilje til at forsvare kongeriget mod Greed med alle midler og med skjold i hånd. - Alle indbyggere forsvarer: Ligesom i den nordiske krigerkultur er befolkningen klar til at forsvare kongeriget mod lurende farer. Peasant, Vanguard, Farmer, Archer og Builder er alle som én klar til at forsvare landet eller tage til Valhalla i forsøget! - Det barske Nord: De helt nye vejrfunktioner vil uden tvivl vække beundring for den skønne, nordiske natur – og indgyde dyb frygt for de barske omgivelser. Når vinteren sænker sig, må herskere overveje deres overlevelsesstrategier grundigt. - Greed: Forsvar dig mod en helt ny Greed-race ... Norse Lands præsenterer mange andre ændringer og opdateringer såsom nye opgaver og skovområder. De mange tilføjelser og helt nye udfordringer vil helt sikkert imponere både nye og erfarne kingdom-spillere. Velkommen til den smukke verden i Kingdom Two Crowns: Norse Lands!