KINGDOM HEARTS Melody of Memory (International)
Oplev musikken fra KINGDOM HEARTS på en helt ny måde! Melody of Memory indeholder mere end 20 figurer, 140 numre og onlinespiltypen VS multiplayer. Gå på opdagelse i musikken og minderne fra KINGDOM HEARTS-serien! Du kan spille som velkendte personer fra KINGDOM HEARTS-serien, fx gæster fra Disney, som kommer forbi for at give dig en hjælpende hånd. Der er masser af forskellig musik fra både KINGDOM HEARTS-serien og Disney – mere end 140 sange. Du vil opleve et rytmespil med masser af action og mindeværdige sange på denne uforlignelige musikalske rejse.