Kingdom Come: Deliverance II Gold Edition
Kingdom Come: Deliverance II er et spændende Action RPG, der finder sted midt i kaoset under en borgerkrig i det 15. århundredes Bøhmen. Du er Henry af Skalitz, som er en almindelig mand, der udfører ekstraordinære ting, fanget i en gribende fortælling om hævn, forræderi og opdagelse, da han begiver sig ud på en episk rejse, 'fra en ydmyg smedje til kongernes hof', mens han søger efter mening i denne smukke, men brutale middelalderverden. Lige fra travle bygader til frodige skove kan du opdage dette middelalderlige Europa gennem et uforglemmeligt eventyr fyldt med action, spænding og undren. FUNKTIONER En fortælling om kærlighed og hævn Lev livet gennem Henrys handlinger, som er en ung mand på en mission for at hævne sine myrdede forældre. Hans historie er illustreret med mere end fem timers forbløffende filmkunst, der tager ham fra håbefuld kriger til oprører, hvor han krydser stier med en karismatisk skare af karakterer og et uforglemmeligt sæt af eventyr, når han går op mod kongen af Ungarn, Sigismund den røde ræv og hans frygtindgydende allierede. En ægte RPG-oplevelse Dine handlinger former Henrys skæbne, og hvordan verden reagerer på ham. Tilpas frit hans udseende, færdigheder og udstyr, mens du tager en moralsk holdning til begivenhederne omkring dig. Rejs rundt i landet og engager dig i unikke aktiviteter, såsom smedning og bueskydning, for virkelig at fordybe dig i denne pulserende region i Europa, der vil huske dine handlinger for altid. Lev et middelalderliv Denne forbløffende autentiske gengivelse af Bøhmen fra det 15. århundrede giver dig mulighed for at opleve disse fascinerende omgivelser, som aldrig set før. Far vild i en vidtstrakt by, engager dig med bønder og tal med adelige, mens du udforsker et stort og rigt landskab med taverner, badehuse, slotte og meget mere. Autentisk, personlig kamp Mærk sammenstødet mellem stål og blodige kampe, mens du engagerer dig i spændende kampe i real-time. Der er et udvalg af autentiske våben og kampstile, der passer til enhver spiller. Til fods, hest eller snigende kan du specialisere dig i elegant sværdmesterskab, brutale våben eller dødbringende angreb på afstand.