Kingdom Come: Deliverance II Gallant Huntsman's Kit
Jagtsæsonen er gået ind... og du vil ikke gå glip af den! Du kan opspore dem, der myrdede dine forældre - eller jage vildt i skoven - og nu kan du se helt rigtig ud med den galante jægers udstyr (Gallant Huntsman's Kit). Uanset om du har Hubertus' jagtkasket, skyder pile mod dit bytte med Artemis' armbrøst eller ser elegant ud i Nimrods berømte jagtfrakke, så er dette komplette jagttøj et "must have" for den håbefulde jæger.