Kingdom Come: Deliverance - From the Ashes (Windows)
Det første DLC til Kingdom Come: Deliverance byder på et helt nyt slags eventyr! Du har mulighed for at være med til at bygge en ny landsby op fra grunden, så du selv kan opleve, hvordan det var at grundlægge nye bebyggelser. Som den nyudnævnte foged skal du bestemme hvilke bygninger, der skal bygges, og hvilke folk, der skal flytte ind, og du skal også afgøre stridsmål mellem landsbyboerne. Hver bygning er unik og har unikke opgraderinger, materialer og arbejdsbehov, så du skal træffe nogle svære valg. Det er ikke nemt at være foged, men man kan stadig have det sjovt efter en hård dag på jobbet. Få fat på en af de nye heste, og tag ud på en ridetur, spil terninger med de dygtige spillere på den nye lokale kro, test dine evner mod dygtige modstandere i kamparenaen, eller hvil ud derhjemme i dit nyindrettede hus.