Kinect-pakke: Boom Ball 2 + Squid Hero
Spar penge, og få to farverige Kinect-spil i en samlet pakke! Begge spil byder på spiltyper i singleplayer samt samarbejde for to spillere. Boom Ball 2 er et muntert Kinect-spil, hvor du skal bruge hele kroppen til at få bolde til at hoppe, ødelægge mursten og sprænge ting i luften. Squid Hero tager dig med på et farverigt eventyr, hvor du skal smadre iskrystaller og redde dyr. Advarsel: Daglig anvendelse kan resultere i seriøs veltrænethed.