Killer Klowns From Outer Space: The Game
Killer Klowns from Outer Space: The Game er et asymmetrisk multi spiller rædselspil baseret på den ikoniske 80'er film. I kampen mellem Killer Klowns og borgerne i Crescent Cove, hold jer sammen og brug jeres forstand til at høste mennesker eller redde dem fra invasionen af rumvæsener! Crescent Cove er en vidtstrakt arena for disse unikke multiplikator kampe mellem Klowns og mennesker – med forskellige steder og forskellige taktiske muligheder for begge hold. Killer Klowns from Outer Space: Spillet giver en unik tilgang til skjul-og-søg spil, tilpasning, PvPvE og dynamiske mål, der fører til flere kampe resultater. Dette spil udvikler online rædselformel på nye måder. Tag rollen som den ikoniske Killer Klowns – samarbejd i et hold på tre spillere, udnytte uverdenslige evner, jage mennesker med sindssyge våben, og planlæg din invasion af rumvæsner for at høste befolkningen i Crescent Cove med succes. Kæmp tilbage som et hold på syv modige borgere i Crescent Cove – udforsk byen for værdifuldt bytte og våben, undgå at blive fanget af Klowns, og forsøg at overleve invasionen af rumvæsener.