Kemikaliekriger kosmetisk udstyrspakke
Indeholder 3 stk. kosmetisk tilbehør i temaet 'kemikaliekriger'. Hvert af dem har 7 strukturvarianter i en enkelt pakke. Passer til de fleste figurer.